Alla inlägg den 28 april 2012

Av Felicia - 28 april 2012 19:21

Tidigare:

Saras perspektiv:

När jag såg Stina sitta där lutad mot Zayn och tryggt somna i hans famn så kom en konstig känsla över mig. Jag viste inte vad det var, för det kunde ju inte vara avundsjuka eller? Jag var ju lycklig med Jimmy. Det var säkert bara saknad jag kände, vilket som var helt normalt och inte betyder att jag har känslor för Zayn?

_____________________________________________________________________________________________________


Liams perspektiv:

Nu var det måndag kväll och på torsdag morgon skulle Danielle komma även om det inte var så långt kvar så höll jag på att spricka av längtan. Jag var tvungen att försöka rensa tankarna så jag bestämde mig för att sticka ut på en jogging tur. Jag tog upp min mobil och ringde Paul för jag var tvungen att ha med mig en livvakt ut som förhoppningsvis skulle smälta in och låta mig vara ifred. Efter att vi hade snackat klart la jag ner mobilen och bytte om till träningskläder tog upp min handsfree samt Ipod och satte på hög musik och lämnade hotellrummet. I lobbyn stod en av våra vakter i träningskläder, det var en av de snabbaste av våra vakter. Vilket som var ganska skönt för jag ville ta ut mig rejält och inte tänka på något annat än rytmen jag sprang i.


Zayns perspektiv:

Liam hade gett sig iväg för att springa med en av våra vakter och han hade lämnat sin mobil på rummet och bett oss svara om någon ringde. Jag satt i soffan med en sovande Stina lutad mot min axel och hennes andetag var väldigt rogivande att lyssna på. Men jag önskade verkligen att det vore Sara istället, medan jag drömde mig bort så
fortsatte jag att pilla Stina lätt i håret.


Plötsligt så ringde någons mobil och Sara reste sig och lämnade rummet. Jag tittade ner på Stinas fridfulla sovande ansikte och sedan kunde jag inte vända bort blicken, hon var verkligen väldigt söt. Efter ett tag kom Sara tillbaka in i rummet med ett stort leende som genast fick mig att smälta.


- Why such a big smile? Det var Niall som ställde frågan, lika nyfiken som alltid.

- I just talked to Jimmy and he has decided to come up here.

- Oh that’s nice, but were are he going to stay? svarade Elaine snabbt. Vem sjutton var Jimmy och varför skulle han komma hit?

- Who is Jimmy? frågade Niall precis som han hade läst mina tankar, ibland var det bra att han var så nyfiken.

- My boyfriend and he have also rented a hotel room here. Så fort hon sa orden jag helst hade velat att hon sa om mig så kändes det som mitt hjärta slutade slå och det blev svårt att andas. Självklart hade hon en pojkvän, vad hade jag egentligen trott.


Nialls perspektiv:

När Sara hade berättat att Jimmy var hennes pojkvän så hade jag genast vänt blicken mot Zayn, hans läppar log men hans blick såg alldeles förstörd ut. Han hade verkligen fallit för Sara. Jag visste absolut inte vad jag skulle göra, det var riktigt jobbigt att se Zayn såhär.


-  Babe wasn’t we spouse to go to a restaurant for lunch? Frågade Elaine och såg mig djupt i ögononen.

- Yes we are. Svarade jag och kände skuld över att lämna Zayn, men Stina och Louis och Harry var ju faktiskt kvar.


Jag gav Zayn en ursäktande blick men han bara log förstående mot mig. Jag reste mig ur soffan och Elaine reste sig genast upp och greppade min hand. Vi gick ut ur rummet och ut ur hotellet, förhoppningsvis skulle vi inte stöta på alldeles för många fans på vägen till restaurangen.


Där stod ett par stycken precis utanför hotellet, jag skrev autografer och tog några bilder. De sa inte så mycket, skrek mest och blängde surt på Elaine men hon såg inte ut att bry sig. När jag var klar gick jag tillbaka till henne och tog hennes hand igen.


- Are you okay? frågade jag viskandes.

- Yes but it feels wired to get stared at like that. svarade hon och såg lite rädd ut.

- Don’t worry, they will get over it soon. Jag visste att det skulle dröja men förhoppningsvis så skulle de börja acceptera henne, precis som de gör med Danielle och för det mesta med Eleanor.


Vi fortsatte gå sida vid sida mot resturangen men det märktes att hon var orolig för hon var helt tyst. När vi kom fram så höll jag upp dörren för henne och drog ut hennes stol, mina gester fick henne att rodna men att le igen. Så fort hon log så spred sig en lycklig känsla i kroppen. Sen fick hon en
väldigt seriös min.

- What’s wrong babe? frågade jag försiktigt.

-What if they hit me, what if they hate me and never get over it. svarade hon tyst och tittade ner på sina händer.

- I’ve protect you. svarade jag självsäkert men hon hade inte blivit övertygad. Hon tittade upp på mig igen med tårar i ögonen.

- You can’t protect me, not always there’s going to be lots of time when I’m not with you. It’s better if we end this now, don’t you think?   



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt för dålig uppdatering, brist på tid till 1000......

Kommentera sjukt bra nu så ska jag försöka skriva under dessa fyra dagars ledighet x) Så vad tror ni kommer Niall och Elaine göra slut? Vad händer när Jimmy kommer och hur blir det med Larry??

KRAM


Glömm inte gilla på facebook: https://www.facebook.com/DirectionDream

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket språk ska jag skriva dialogerna på??
 Svenska
 Engelska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards