Direktlänk till inlägg 14 april 2012

HEJSAN :D

Av Felicia - 14 april 2012 16:05

Ville bara säga att jag verkligen tycker att alla borde se "kvällen är din" ikväll på TV4. Sarah Thörnqvist är med och får träffa sina idoler One Direction. Sarah har både en mamma och en syster som har kroniska sjukdommar, vilket gör att Sarah tvningas göra väldigt mycket hemma.


Kan även lägga till att Sarah är en av mina vänner och om ni undrar något så är det bara att fråga. Svarar dock inte på vad som helst, och tar upp frågorna med Sarah innan jag svarar....


KRAM <3

 
 
Alicia ;}

Alicia ;}

15 april 2012 11:57

Uppdateringen? Jag vill läsa :) Jag ycker att novellen är jättebra så det skulle passa bra med ett kaitel :)

http://1dforever.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

JoJo

16 april 2012 15:33

Är du kompis med henne? Jag såg det i lördags och Niall var så söt han bara heeellooo, med sin söta irländska accent:D

Felicia

17 april 2012 22:54

Aaa, typ något sånt ja x)
Asså jag älskar hans dialekt, den är så jäkla söt!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 10 september 2012 19:51

Tänkte bara säga att jag inte har dött... Har bara haft as mycket att göra hur länge som helst och det verkar inte finnas något slut på det heller. Men ska försöka skriva ihop ett längre avslutande kapitel till er (så fort jag får tid), för det är ni...

Av Felicia - 9 juli 2012 11:00

Skulle vara jättebra om ni kan rösta i omröstningen så jag kan skriva klart kapitlet :D <3 ...

Av Felicia - 19 juni 2012 17:48

Ledsen att det dröjer såhär länge med nästa kapitel, men jag har sjukt mycket att göra. Det kommer bli lite lugnare eftermidsommar men har dock sommarjobb en hel del i sommar.. Tack för att ni väntar och ska lägga upp nästa kapitel så SNART jag kan...

Av Felicia - 23 maj 2012 16:41

Tidigare: Plötsligt reste sig Zayn snabbt upp och lämnade resturangen, han gick mot entrén så antagligen skulle han ut och röka. En kort sekund senare reste sig Liam och gick efter Zayn. Det verkade lite konstigt men ingen annan reagerade så jag be...

Av Felicia - 14 maj 2012 14:49

Hejsan x) Nu är det såhär att jag är nominerad till veckans novellblogg på www.onedirectioninmyheart.bloggplatsen.se  Så snälla snälla rösta, det skulle betyda MASSOR :D  Om jag vinner ska jag försöka skriva ett längre kapitel veckan efter den ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket språk ska jag skriva dialogerna på??
 Svenska
 Engelska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards