Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Kapitel 12 -

Av Felicia - 3 april 2012 22:56

Tidigare:

- Don’t bother entering if you just intend to yell at me. Hans röst var kall och hård men eftersom jag verkligen ville lyssna på vad han tänkte säga så gick jag in på rummet.

- I’m not. Sa jag och han såg utmanande på mig. I promise. sa jag och försökte le mot honom, men det var svårt med tanke på allt som hänt

_____________________________________________________________________________________________________

Saras perspektiv:

När Nothing Hill var slut så gick vi in till Louis och Stina. Stina satt kvar på stolen och Louis låg i sängen.

- Stina tänker du sitta här hela natten? frågade jag viskande.

- Någon måste ju vara här hela tiden så ja. svarade hon och tittade på Louis.

- Okej, så du tänker sitta på en stol och sova?

- Ja för jag vägrar lämna honom.

- Girls can you please speak English. frågade Zayn.

- Yes, we can. I’m so sorry. svarade jag.

- So who should stay with Louis tonight? frågade Niall.

- Well Stina refuses to leave the room so I guess she will be here.

- Okay, but are you going to sit on that chair all night? frågade han sedan och tittade på Stina.

- I guess so, I can’t really sleep in the bed with Louis right? svarde hon.


Efter att vi hade snackat klart så bestämde vi andra oss för att gå och lägga oss det var ganska sent på natten.


Stinas perspektiv:

Jag satt på stolen ensam och tittade på Louis medan han sov. Han började röra på sig och sen satte han sig upp i sängen.

- Are you still sitting on that chair? frågade han.

- Yes, because someone has to watch you all the time, and would not be able to sleep if I do not know how it is with you. svarade jag och kände hur mina kinder rodnade.

- Aww you are so sweet, but you can sleep here in bed with me? frågade han och klappade bredvid sig.

- But isn’t Eleanor be jealous then?

- No I don’t think so, besides you can’t sleep on that chair it is probably very uncomfortable.

- Yes, but you are Louis Tomlinson from One Direction and I can’t sleep in the same bed as you.

- Oh please Stina just get over here. You are a really nice girl and you was going to sit on a chair voluntarily for a whole night, just to be sure if I'm fine.


Jag hade slut på ursäkter så jag gjorde som han sa, och kröp ner bredvid honom i sängen.


- That was not so bad, right? Let's get some sleep now. sa han lugnt. Men det var helt omöjligt för mig att slappna av. Jag låg i samma säng som Louis? Det var något jag hade drömt om miljoner gånger men jag hade aldrig trott att det skulle hända.


Liams perspektiv:

- I just have to ask, why are you together with Anna again?

- Because I love her and I really wish that you guys could support me in that.

- Don’t you remember how it ended last time? frågade jag försiktigt.

- Yes I do, but she has changed a lot since then.

- How do you know that, you have only talked to her for a couple of hours and it ended whit that you hit Louis and she knocked him down. Is that the kind of girlfriend you want? frågade jag. Han tystnade och tittade ner på sina händer.

- Well I guess I have to think about that, and I really need to talk to someone about it. So can you please stop judge for a minute? frågaed han och jag nickade.

- I will try my best I promise.

- Thanks Liam. sa han och jag såg på honom att han försökte samla sina tankar.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

As jobbigt kapitel att skriva, det gick väldigt trögt har tagit typ tre timmar :S men allt för er x) vet inte om jag kommer skriva ut Liams och Harrrys samtal, vi får se.

KOMMENTERA?? <3

Glömm inte gilla på facebook: https://www.facebook.com/DirectionDream

 
 
Ingen bild

...

4 april 2012 01:02

jooo skriv om Liam och Harrys samtal! :)

Felicia

4 april 2012 11:15

Hmm vi får se... x)

 
Stina

Stina

4 april 2012 11:29

Jag tycker att du bara ska skriva om deras samtal om det känns rätt. Annars blir det framtvingat, och då finns det risk att det inte blir lika bra. Nu säger jag inte att det kommer bli dåligt, för det går inte när du skriver, men ja.. Skriv om det som känns bra :)
Du vet redan vad jag tycker; JÄTTEBRA!! Ska bli spännande att få veta vad som händer nu, längtar efter nästa!! :) <3
Kraam <3

http://www.onedirectioninmyheart.bloggplatsen.se

Felicia

4 april 2012 13:26

Vi får se hur det blir, hade nämligen absolut tänkt skriva om Larrys samtal och det känns som om det blir för mycket upprepning då... Men vi får se x) Awwe va snäll du är, TACK (föreställ hjärta)

 
Vi

Vi

7 april 2012 23:36

Hej där! Vi har skapat en ny one direction novell bara för skojs skull där vi lägger upp dom intressantaste nyheterna, novellern, imagines och massa roliga saker om 1D. Du kan ju alltid kolla in om du tycker den ser rolig ut:) Kram x

http://onedirectionmania.blogg.se

 
Alicia :)

Alicia :)

11 april 2012 13:50

Skitbra! Men glöm inte att uppdater!, det var typ en vecka sen sist?

http://1dforever.bloggplatsen.se

Felicia

11 april 2012 16:49

Tack :D
Håller på att skriva slutet på kapitel 13 just nu x)
Ett tips är att gilla bloggen på facebook för att veta när nästa kapitel kommer x)

 
Ingen bild

JoJo

21 april 2012 10:56

7kt bra(fantasibrist) Du äger<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 10 september 2012 19:51

Tänkte bara säga att jag inte har dött... Har bara haft as mycket att göra hur länge som helst och det verkar inte finnas något slut på det heller. Men ska försöka skriva ihop ett längre avslutande kapitel till er (så fort jag får tid), för det är ni...

Av Felicia - 9 juli 2012 11:00

Skulle vara jättebra om ni kan rösta i omröstningen så jag kan skriva klart kapitlet :D <3 ...

Av Felicia - 19 juni 2012 17:48

Ledsen att det dröjer såhär länge med nästa kapitel, men jag har sjukt mycket att göra. Det kommer bli lite lugnare eftermidsommar men har dock sommarjobb en hel del i sommar.. Tack för att ni väntar och ska lägga upp nästa kapitel så SNART jag kan...

Av Felicia - 23 maj 2012 16:41

Tidigare: Plötsligt reste sig Zayn snabbt upp och lämnade resturangen, han gick mot entrén så antagligen skulle han ut och röka. En kort sekund senare reste sig Liam och gick efter Zayn. Det verkade lite konstigt men ingen annan reagerade så jag be...

Av Felicia - 14 maj 2012 14:49

Hejsan x) Nu är det såhär att jag är nominerad till veckans novellblogg på www.onedirectioninmyheart.bloggplatsen.se  Så snälla snälla rösta, det skulle betyda MASSOR :D  Om jag vinner ska jag försöka skriva ett längre kapitel veckan efter den ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket språk ska jag skriva dialogerna på??
 Svenska
 Engelska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards