Alla inlägg den 2 april 2012

Av Felicia - 2 april 2012 23:14

Tidigare:

Han sa att han hade ringt min mamma och att Niall var i väg och pratade med Eleanor, de var i alla fall sanna vänner. Jag önskade verkligen att jag hade kunnat åka hem imorgon som det var tänk, för jag saknade verkligen min pappa Mark och alla mina tjejer. De mest underbara tjejer man kan tänka sig, min mamma Johanna, mina systrar Lottie, Felicity, Daisy och Phoebe och min älskade flickvän Eleanor.

__________________________________________________________________________________________________


Min älskade Eleanor som jag egentligen skulle träffat imorgon eftermiddag, men nu skulle det dröja ett bra tag till. Jag saknar henne väldigt mycket, hoppas bara hon inte är alldeles för orolig över hur det är med mig. Jag menar jag lever ju i alla fall. Ibland är det vekligen jobbigt att leva som vi gör, resa hela tiden och knappt ha tid att träffa familj och vänner. Jag brukar alltid ringa hem och till Eleanor varje dag och sen brukar det bli en hel del sms under dagarna också.


Undrar verkligen hur det är med min mamma, hon har fyra flickor att uppfostra helt själv sen hon och min pappa skiljdes. Innan brukade jag alltid hjälpa till hemma och tog hand om mina systrar, inte bara för att jag var tvungen utanför att jag tycker om det. Vi har verkligen en bra syskonrelation alla fem så att inte få springa runt och leka med dem lika mycket som vanligt är jobbigt. Så fort jag får åka hem till Storbritannien igen ska jag absolut spendera så mycket tid jag bara kan med dem. Innan vi åker iväg igen.


Harrys perspektiv:

Vad hade jag gjort egentligen? Jag kunde knappt fatta vad som nyss hade hänt, jag hade pratat med Anna i knappt en halvtimme innan Louis sprang ut. Det var en helt omöjlig situation, jag var väldigt arg på Louis för att han inte stöttade mig i att det var jag och Anna igen. Jag var också arg på Anna för att hon drev mig till att bråka med mina vänner.


Just nu hade jag bet Anna gå hem och jag satt ensam kvar på det hotellrum som jag och Louis egentligen skulle delat. Han var i det stora som Niall, Zayn och Liam skulle dela.  

Jag hade slagit en av mina absolut bästa vänner, det kändes fruktansvärt. Louis hade blivit nedslagen av min flickvän? Jag fick inget sammanhang i mina tankar allt var så ofattbart, jag måste hitta någon att prata med.


Nialls perspektiv:

Eftersom det va ett sånt spänt läge och vi inte riktigt visste vad vi skulle göra så bestämde jag, Elaine, Sara och Zayn oss för att se en film. Louis låg antagligen och sov och Stina var envist kvar hos honom, Liam bokade biljett till Danielle för att hon skulle kunna åka till Sverige så fort som möjligt. Och Harry, det va ingen som var exakt säker på var han var.


Jag satte mig i ena hörnan av soffan med Elaine tätt uppkrupen i min famn (som alltid när vi såg på film) Sara satt bredvid henne och Zayn satt lutad mot soffans andra kant. Vi lät Zayn välja film och det blev en skräckfilm, inte direkt min favorit typ av film men det skulle väl gå med tanke på att Elaine satt så nära. Sara däremot såg chokad ut och hon sa något till Elaine på svenska, det ända jag fattade va mitt eget och Zayns namn.


Saras perspektiv:

Zayn hade valt en skräck film, vilket som va det värsta jag visste.

- Jag kommer aldrig klara detta. sa jag och såg på Elaine.

-  Klart du kommer, det är ju bara en film. svarade hon och försökte låta övertygande. Men jag visste att hon också avskydde skräck filmer.

- Det säger du bara för att du har Niall. svarade jag och nickade mot hans håll.

- Men sätt dig närmre Zayn då?


Jag brydde mig inte ens om att svara, hon visste ju att jag hade Jimmy. Men visstdet kunde kanske vara betryggande att sitta nära Zayn under de läskigaste delarna. Filmen startade och det läskiga började nästan på en gång. Jag märkte hur jag flyttade närmre och närmre Zayn, tillslut satt jag nästan lika nära honom som Elaine och Niall. Han la en arm runt mina axlar och viskade i mitt öra,

- Don’t worry Sara I protect you.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry att Harry delen blev så konstig, men den va as svår att skriva...

Kommentera bra nu så ska jag gör allt jag kan för att få upp ett nytt kapitel snart, jag vet att ni kan. Överraska mig??

KRAM <3



Glömm inte gilla på facebook: https://www.facebook.com/DirectionDream

Av Felicia - 2 april 2012 14:43

AVSLUTA OCH BÖRJA PÅ EN NY ELLER FORTSÄTTA MED DEN SOM JAG SKRIVER NU??

SNÄLLA DELA MED ER AV ERA ÅSIKTER x)

KRAM <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket språk ska jag skriva dialogerna på??
 Svenska
 Engelska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards