Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Felicia - 21 mars 2012 11:26

Tidigare:

Mina ögon landade direkt på hennes röda hår och det tog bara ett par sekunder innan jag mötte hennes bruna ögon och underbara leende, mitt hjärta började slå volter i bröstkorgen och jag blev typ nervös...

_____________________________________________________________________________________________________

 

Jag såg att hon hade en handsfree i handen, hon hade tagit ur plupparna ur öronen. Jag gick fram till soffan och satte mig bredvid henne med en bits mellanrum. Helst ville jag bara dra upp henne i mitt knä igen, men det skulle verka väldigt konstigt.

- Vad lyssnar du på? frågade jag och hörde direkt hur nyfiken jag lät, det påminde om Louis.

- Ämm, en låt som du antagligen inte känner till. svarade hon ironiskt. Hon satte den ena pluppen i sitt eget öra och den andra tog jag innan hon hann sätta den i sitt andra öra. Sedan tog hon upp sin mobil och tryckte på play. Ett leende spred sig över mina läppar när jag hörde min egen röst, samtidigt så rodnade Stina.

- Så vad var det här? frågade jag när låten tog slut. Hon tittade blygt på mig men log ändå sitt vackra leende som tog andan ur mig.

- Ha ha ha, vad oskyldig man kan vara då. Det är inte mitt fel att du kommer in i rummet exakt samtidigt som ditt solo ska börja.

- Det är bara för jag tycker om min egen röst så himla mycket. svarade jag och hon började skratta. Plötsligt plingade min mobil till och jag tog upp den för att se vem jag hade fått sms ifrån.


# Vi stack till hotellet istället, sorry att vi inte sa något men vi ville inte störa er. Lycka till. // Liam. Jag lyfte huvudet och såg mig om i rummet, det var faktiskt ingen annan än jag och Stina där.

- Vad är det Harry? frågade Stina när jag tittade mig omkring.

- Är det bara jag som har missat att de andra inte är kvar? frågade jag och tittade på henne igen.


Stinas perspektiv:

Tydligen så hade de andra åkt till killarnas hotell och det var bara jag och Harry kvar. Av någon anledning gjorde det mig nervös, jag var ensam med HARRY STYLES?? Jag mötte hans blick igen, jag blev chockad av vad jag kände, mitt hjärta slog snabbare och snabbare. Jag hade varit helt övertygad om att det bara var Louis som skulle kunna få mig att känna så. Men här satt jag bara en liten bit från Harry med känslor som växte i takt med att sekunderna gick.


Saras perspektiv:

Harry och Stina var så djupt inne i sitt samtal att de inte ens märkte att vi åkte där ifrån. Det verkade som om min
syster hade lyckats få en av killarna på fall, Harry hade knappt släppt henne med blicken en enda sekund medan vi var i rummet. Vi åkte i deras bil tillbaka till hotellet, jag satte mig bredvid Zayn för att ställa lite frågor om Harry
(överbeskyddande storasyster). Jag skulle just börja dränka Zayn i mina frågor när han började prata.


- För det första så är Harry en toppen kille och han kommer behandla din syster med väldigt mycket respekt, för det andra så kommer de snart till hotellet så du kan hålla koll på dem och för det tredje försök slappna av. Jag lyssnade på vad han sa men kunde ändå inte lugna ner mig, jag visste ju inget om Harry.

- Hur gammal är han?? frågade jag.

- 17 år född 1994. Jag nickade, han var alltså bara ett år äldre än Stina.


Harrys perspektiv:

Vi bestämde oss efter ett tag för att åka till hotellet där de andra var, även om jag helst spenderade tid ensam med Stina så var hon ett fan och ville säkert hinna umgås med de andra killarna också.


Vi hoppade ur bilen utanför hotellet och där var några få fans som väntade på oss. Min blick landade på Anna, en tjej jag hade dejtat för ett tag sedan, jag hade helt glömt bort att hon bodde i Sverige. Stina gick direkt in genom dörrarna på hotellet men jag stannade och små pratade med fansen som var utanför. Anna kom fram till mig och började prata, shit vad jag hade saknat henne. Stina som hade stått innan för dörrarna var borta, men det gjorde inte mig så mycket nu när Anna var här.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tänker jag bli hårdare, minst fem kommentarer innan nästa kapitel kommer upp!!! Kommenterar ni bra så kommer det kanske idag, men definitivt imorgon. Av ca 28 läsare så borde det väl inte vara så svårt att få ihop fem kommentarer?? Är liksom inne i värsta skrivar fasen nu (ni har fått nya kapitel varje dag sen i söndags fast jag egentligen inte har tid) så snälla KOMMENTERA <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket språk ska jag skriva dialogerna på??
 Svenska
 Engelska

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards