Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Felicia - 20 mars 2012 22:14

Hejhej! Jag heter Stina och har läst Felicias novell ett tag nu, och jag tycket definitivt att ni kommenterar för dåligt! Asså kom igen nu, hon skriver ju jätte bra och förtjänar verkligen hur många kommentarer som helst!

Jag kommenterar nästan varje gång, men det räcker inte riktigt. Det måste bli fler, annars kommer den här begåvade människan sluta skriva, och det vill vi ju inte! En kommentar tar nån minut att skriva, och ett kapitel kan ta flera timmar. Ge nåt tillbaka och skriv en kommentar för att visa din uppskattning!

En kommentar = En gladare författare, let's go!! <3

//Stina :D

http://onedirectioninmyheart.bloggplatsen.se/

Av Felicia - 20 mars 2012 18:09

Tidigare:

- Var inte så orolig, det är glädjetårar. sa jag och lutade mig fram. Kyssen var absolut helt underbart perfekt, jag hade verkligen saknat hans kyssar de var underbara.

- Asså shit vad mycket jag har saknat dig. han la en hand runt mina axlar. Redo att möta mina fyra bästa vänner?? frågade han, jag nickade och vi började sakta gå tillbaka till de andra. 

__________________________________________________________________________________________________

Harrys perspektiv:

Efter ett tag så slappnade Stina av där hon satt i mitt knä och hon började prata, vilket som det inte fanns något
stopp på. Det var verkligen roligt att lyssna på, men så fort någon av oss började ställa henne frågor och inte bara snackade om allt och inget så blev hon plötsligt helt tyst och såg väldigt seriös ut. Efter att vi hade tillbringat ungefär en och en halv timme med tjejerna var det dags att gå ut till själva eventet. Sara, Elaine och Stina valde att stanna kvar i rummet som vi hade varit i under de fem timmar som vi skulle vara på vårt event.


Vi lämnade tjejerna och gick ut till de andra fansen, tog mängder med bilder, skrev autografer och blev intervjuade
till mängder med tidningar, tv program och radio kanaler. När vi sedan satte oss vid bordet och började med signeringen så började de andra killarna mumla till varandra hur snygga tjejerna var enligt vår skala. Vanligt vis så brukade jag vara med i diskussionen men idag var mina tankar kvar i rummet vi var i innan hos….


Saras perspektiv:

I början så lyssnade jag på Nialls och Elaines samtal där de satt vid väggen, men sen började de andra prata med mig
så jag tappade fokus på Nialls och Elaines samtal. Plötsligt hörde jag hur någon reste sig snabbt upp och hur dörren öppnades och slogs igen. Jag vände mig om och såg att Niall var på väg ut genom dörren, det var alltså Elaine som
hade gått ut först. Jag blev genast orolig och funderade på om jag också skulle springa efter, men Liam gav mig en blick som stoppade mig.


Killarna var verkligen mycket trevligare och mer jordnära än jag först hade trott. Jag hade varit övertygad om att de
skulle vara självupptagna och hela tiden påpeka hur bra de var, men nu skämdes jag verkligen över mina tankar. De var smarta, roliga och lätta att prata med, speciellt den där Zayn. Det var sällan jag fick så bra kontakt med killar så
fort, det var typ bara han och Jimmy som jag verkligen kunde prata med. Hade jag verkligen bara pratat med honom i en och en halv timme, det kändes som om vi hade känt varandra hela livet.


Zayns perspektiv:

Det gick verkligen lätt att prata med Sara, men kunde jag verkligen redan ha börjat utveckla känslor för henne?? Vi
hade ju bara umgåtts i en och en halv timme, men varje gång hon log eller sa mitt namn så hoppade mitt hjärta över ett slag. Det var verkligen skönt att kunna prata med en tjej som inte skrek en i ansiktet, för en gångs skull. Visst
älskar jag mitt jobb och alla fans, men det är väldigt jobbigt att inte kunna prata med dem utan att de börjar skrika. En gång hade det tillochmed gått så långt att en tjej svimmade när jag pratade med henne, det var väldigt obehagligt att vara med om.


Men Sara var inte ens ett fan, visst hade hon hört What makes you beautiful men det var för att hennes syster hade
spelat den för henne. Hennes syster Stina var däremot ett fan av oss, men hon var ganska lugn förutom att hon pratade väldigt mycket.



Stinas perspektiv:

När killarna gick ut till eventet så blev jag ganska besviken, det hade varit så mysigt att sitta i Harrys knä. Visst jag skulle träffa dem snart igen, men antagligen skulle jag aldrig mer få sitta i Harrys knä. Timmarna med Elaine och Sara gick långsamt, de såg mest ut att drömma om Niall och Jimmy. Så jag började drömma om Louis som vanligt, han
var om möjligt ännu snyggare i verkligheten än på bilderna. Även om jag visste att han dejtade en tjej vi namn Eleanor något, så kunde jag inte låta bli att drömma. Varje gång han hade lett mot mig så hade jag fått fjärilar i
magen.


Jag satte på min handsfree och började lyssna på musik. Precis när jag kom till Harrys solo i WMYB så öppnades dörren (jag hade lyssnat på massa andra låtar innan, så det hade nog gått typ fem timmar). Jag vände mig snabbt om i soffan och log mot personerna vid dörren.


Harrys perspektiv:

Så fort vi var klara och var på väg tillbaka till rummet så började jag nästan springa, Liam gav mig en blick som sa att jag var avslöjad. Men jag brydde mig inte utan fortsatte springa till rummet och slet upp dörren. Mina ögon landade direkt på hennes röda hår och det tog bara ett par sekunder innan jag mötte hennes bruna ögon och underbara leende, mitt hjärta började slå volter i bröstkorgen och jag blev typ nervös...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mycket kärlek på gång just nu, men var inte oroliga det kommer drama snart också x) KOMMENTERA <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket språk ska jag skriva dialogerna på??
 Svenska
 Engelska

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards